~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~

 

  

بیا قرار بگذاریم که . . .


هیچ وقت با هم قراری نداشته باشیم !


بگذار همیشه اتفاق بیافتد !
 

 
 
 
******************
 
 
ناگزیر از سفرم، بی سرو سامان چون باد

                           به گرفتار رهایی نتوان گفت آزاد

                                         کوچ تا چند؟! مگر می‌شود از خویش گریخت

 

 

 

 


خسته ام از نوشتن

کاش بودی و میشد
شـ ِـ کـ ـ ـســ ــتـ ــ
 این سکوتِ سنگین را

 


بهترین و زیباترین چیزها توي دنیا قابل دیدن و لمس کردن نیستن

 

 باید اونا رو را با قلبت احساس کنی..!!!!

 

 

 

 


امروز خاطراتت را سوزاندم اما بوی خوش هیزمش بیقرارم کرد . . .

 

 

 

 


گفت : دوستت دارم

هر چه گشتم مثل تو پیدا نشد

گفتم : خوب گشتی ؟

گفت : آره

گفتم : اگه دوستم داشتی نمی گشتی . . .

 

 

*****************

 

 

کارِ من ، از این یکی بود یکی نبود ها گذشته

 

کاش میدیدی چگونه...

 

در اوج قصه نبودنت

 

گم شده ام

شده ام

 

 

******************

 


دلایل بودنم را مــــــــرور میکنم !

 

هر روز از تعدادشان کــــم میشود!

 

آخرین باری که شمردمشان

 

تنها یک دلیل برایم مانده بود..!

 

 

 

آنهـــــــم دیدن تو بود !!

 


 

 

 

 


نَتَرس بیـــــا

 

اینجـــا تاریک نیست

 

اینجـــا جاییست رویایی مخصوص تو

 

پشیمان نمیشوی

 

بدون ترس در آن قدم بُگذار

 

فقط کمی تَرَک دارد

 

اینجـــا قلبِ من است !

 

 


به دیدارم بیا هردم

در این تنهایی تنها و تاریک خدا مانند

دلم تنگ است

بیا ای روشن ! ای روشن تر از لبخند

شب تاریک این دل را تو روشن کن

که من دلتنگ و تنهایم

دلم تنگ است

دلم ...

 

 

من به هر تحقیری که شدم،

باصدای بلند خندیدم!نام مراگذاشتند"باجنبه"!

بی آنکه بدانند،

خندیدم تاکسی صدای شکسته شدن 

قلبم رانشنود.......!!

 

 

تو چــ ــ ه میـــدآنی؟

 

شـــآید او کــ ــ ه رفتنــــش رآ " نآمـــردی " خوآندی

 

از تــرسِ " وآبستــگی " رفتــ ه ...

 

 

 


چه هق هقی میزند آسمان

گمان

مثل من ماهش راگم کرده است......!!!

 

 

 

گاهی وقتها چقدر ساده عروسک می شویم

 نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم

فقط احمقانه سکوت می کنیم...

 

 

هر وقت کم می آورم می گویم اصلا مهم نیست

 


اما تو که می دانی نبودنت چقدر مهم است....!

 

 

" دیگر بهانه ات را نمیگیرم "

خیالت همه جا با من است
و زندگی زیباست
فقط از اینکه دیگران دیوانه صدایم میکنند
کمی آزرده ام

 

 

 

نیامدی..


نگاهم ،


"دست" خالی برگشت..

 


 

این روزها دلم غریبی میکند...

دلم،دلی را میخواهد که برایش دل باشد

،عشق باشد،مهر باشد...

دلم تنها یک دل میخواهد...

همین


 

 

اینکــه  بـاید فـرامـوشت می کـردم

 

را فــرامــوش کـــردم

 

تـو تکـراری تـرـن "حضـــور" روزگـار منــی

 

و مــن عجیب؛

 

بـه بــودن تــــو...

 

از آنسـوی فاصـله هــا

 

خــو گــرفتـه ام...

 

 

 

خیلی وقت است فراموش کرده ام


کدامیک را سخت تر می کِشم؟!


رنج... انتظار... یا...


نفــس را...؟!



فقــط بــراي دلــم...

 

سر می کشم

آخرین جرعه ی شراب مانده در جام را

و پیوستش پک عمیقی به سیگار می زنم

افکارم را لخت می کنم چشمهایم را می بندم

وامشب باید باز با یک درد تازه همبستر شوم...

 

 

من می دانم

 

دلم تا همیشه در وسط ترین

نقطه ی زندگیت جا مانده است

جایی بین خواستن و نخواستن

جایی بین بودن و نبودن

جایی بین رفتن و نرفتن

جایی بین ....... این نقطه های خالی ...

جا مانده

 

نترس…

اگر هم بخواهم از این دیوانه تر نمی شوم

گفته بودم بی تو سخت می گذرد بی انصاف

حرفم را پس میگیرم…

بی تو انگار اصلا نمی گذرد!…

 

*****************

 

آرامشــی میخواهم

خلوتــی میخواهم

تــو باشی و من

در کنار هم

تو سُکوت کنــی و مَــن گوش کنم

و من آرام بگویم ترا دوست دارم و تو گوش کنی

و آرام بگوئی .. من هم

و شرمِ زیبائی را بر گونه ی تو ببینم …

 

 

****************************

 

"من"

"تو"

و فقط...

"یک قاب عکس"

این

تمام خوشبختی بود که

از جیب خدا کش رفتـــــــــــــــــــــــــــم...

 

*****************

 

یــادم بــاشـــد ، امشب بعضی از آرزوهایم را دَم ِ در بگذارم

تــا رفتگـــر ببــــرد ! بیچــاره او

ما بقــی را هم نقــدا” بــا خود بــه گور می بـــرم

ما بقــی همــان ” آرزوی بــا تــو بودن ” است

نتــرس جانکم

حتــی آرزوی ِ داشتنت را هم بــه کســی نمی دهم

 

 

مهربان من ،

آهنگ حضورت در کنارم آنقدر لطیف و شاعرانه است که من را مدهوش میکند…

“”تو تنها کسی هستی”" که برای من ارزش فکر کردن را داری!!!

 

 

چه لذتی بالاتر از این

که:

"اسم ت"

قسم راست

یک نفر باشد...

 

 

عاشق اونیم که:

می تونه منو بخندونه

وقتـــــی

نمی خوام

حتی

لبخند بزنم...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 5 دی 1393برچسب:~~~~~~~~, ] [ 6:30 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***