خدایا...

خدایا...

 

 

گفتم گرفتارم خدا

گفتی که آزادت کنم

گفتم گنه کارم خدا

گفتی کهعفوت می کنم

گفتم خطاکارم خدا

گفتی که می بخشم خطا

گفتم جفاکارم خدا

گفتی ؟وفایت می کنم

گفتم صدایت می کنم

گفتی جوابت می دهم

گفتم زپاافتاده ام

گفتی بلندت می کنم

گفتم نظربرمن نما

گفتی نگاهت می کنم

گفتم بهشتم می بری ؟

گفتی ضمانت می کنم

گفتم که ادعونی بگم؟

 گفتی اجابت می کنم

گفتم که من شرمنده ام

گفتی که پاکت می کنم

گفتم که یارم می شوی؟!...

گفتی رفاقت می کنم

گفتم ندارم توشه ای

گفتی عطایت می کنم

گفتم دردمندم خدا

گفتی مداوایت می کنم

گفتم پناهی نی مرا

گفتی پناهت می دهم...

گفتی پناهت می شوم...

 

 




نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 3 دی 1393برچسب:, ] [ 21:5 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***