روزهای سیاه

روزهای سیاه


خدا کنه که یارت تو رو تنها نذاره         خدا کنه که اشکات رو گونه هات نباره

خدا کنه که اونم قدر تو رو بدونه          خدا کنه که هیچکس دیگه نشه دیوونه

خدا کنه که روزات رنگ بهار بگیرن         من خزون گرفته خدا کنه بمیرم

بمیرم و نبینم این روزای سیاهو           چقد شکستی این دل ساده ی بیگناهو

تنها دلیل بودنم تو زندگیم تو بودی       تو هم که اخرش نموندی چرا دلو شکوندی

چرا دلو شکوندی؟

گلای نرگسو بیار خودت رو خاک من بزار

به هیج کسی چیزی نگو،بگو که رفت از این دیار

بگو ازش بی خبرم نگو چی آوردی سرم

نگو که داغ رفتنت آتیش کشوند بال و پرم

گلای نرگسو بیار خودت رو خاک من بزار

به هیچ کسی چیزی نگو،بگو که رفت از این دیار

بگو ازش بی خبرم نگو چی آوردی سرم

نگو که داغ رفتنت آتیش کشوند بال و پرم

 


به حرمت اون گریه ها که من واسه عشق تو کردم

یه بار سر خاکم بیا من که به تو بدی نکردم

بیا شاید آروم بشه دلی که شد یه کاسه خون

جونی نموده که بگم بهت نرو پیشم

      بـــــــــــــمــــــــــــــــون



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 23 شهريور 1393برچسب:, ] [ 13:53 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***