مطالب جالب و خواندنی عاشقانه

مطالب جالب و خواندنی عاشقانه

خبر به دورترین نقطه جهان برسد نخواست او به من خسته ، بی کمان برسد شکنجه بیشتر از این که پیش چشم خودت کسی که سهم تو باشد به دیگران برسد خدا کند ، که نفرین نمی کنم نکند به او که عاشق او بوده ام زیان برسد خدا کند فقط این عشق از سرم برود خدا کند که فقط زود آن زمان برسد...

----------------------------------------

بی دلی هم عالمی داره ؛ کاش هیچ وقت دلی نداشتیم تا نشکنه ، نسوزه و تنگ نشه !

----------------------------------------

ترسم که شبی از غم ناگه بمیرم در بستر دلسوز با آه بمیرم آن لحظه آخر که اجل گفت بمیر ای کاش تو را بینم و آنگاه بمیرم

----------------------------------------

غربت را نباید در شهر الفبای غربت جستجو کرد ، همین که عزیزت نگاهش را از تو گرفت... تو غریبی !

---------------------------------------

دریای طوفانی ، ناخدای لایق می سازد... همیشه ممنون لحظات سخت زندگی باش...

----------------------------------------

خوشبختی را دیروز به حراج گذاشتند ولی حیف که من زاده ی امروزم... خدایا جهنم فرداست پس چرا امروز می سوزم ؟!!

----------------------------------------

در قمار زندگی عاقبت ما باختیم... بس که تک خال محبت بر زمین انداختیم !

----------------------------------------

در کرانه محبت رنگ چشمانت را دیدم در عمق بی کران آسمان رخ تو را دیدم دیدنت آرزوی من شده آن را از من دریغ مکن

----------------------------------------

 

کوه باشی صخره هایت می شوم... اشک باشی دیدگانت می شوم... رود باشی چشمه سارت می شوم... دوست باشی دوستدارت می شوم...!

----------------------------------------

هرکه بد ما به خلق گوید ما سینه او نمی خراشیم، ما خوبی او به خلق گوییم تا هر دو دروغ گفته باشیم

----------------------------------------

برای کسی که آهسته و پیوسته می رود، هیچ راهی دور نیست...

----------------------------------------

امید، درمانی است که شفا نمی دهد، ولی کمک می کند تا درد را تحمل کنیم...

----------------------------------------

بجای آنکه به تاریکی لعنت فرستید، یک شمع روشن کنید!

----------------------------------------

آنچه شما درباره خود فکرمی کنید، بسیار مهمتر از اندیشه هایی است که دیگران درباره شما دارند...

----------------------------------------

هرکس، آنچه را که دلش خواست بگوید، آنچه را که دلش نمی خواهد می شنود...

----------------------------------------

اگر هرروز راهت را عوض کنی، هرگز به مقصد نخواهی رسید...

----------------------------------------

صاحب اراده، فقط پیش مرگ زانو می زند، وآن هم در تمام عمر، بیش از یک مرتبه نیست...

----------------------------------------

وقتی شخصی گمان کرد که دیگر احتیاجی به پیشرفت ندارد، باید تابوت خود را آماده کند !

----------------------------------------

کسانی که در انتظار زمان نشسته اند، آنرا از دست خواهند داد...

----------------------------------------

کسی که در آفتاب زحمت کشیده، حق دارد در سایه استراحت کند !

----------------------------------------

بهتر است دوباره سئوال کنی، تا اینکه یکبار راه را اشتباه بروی !!!

----------------------------------------

آنقدر شکست خوردن را تجربه کنید تا راه شکست دادن را بیاموزید...

----------------------------------------

اگر خود را برای آینده آماده نسازید، بزودی متوجه خواهید شد که متعلق به گذشته هستید...

----------------------------------------

خودتان را به زحمت نیندازید که از معاصران یا پیشینیان بهتر گردید، سعی کنید از خودتان بهتر شوید ...

----------------------------------------

خداوند به هر پرنده ای دانه ای میدهد، ولی آن را داخل لانه اش نمیاندازد !

----------------------------------------

درباره درخت، بر اساس میوه اش قضاوت کنید، نه بر اساس برگهایش !

----------------------------------------

انسان هیچ وقت بیشتر از آن موقع خود را گول نمیزند که خیال میکند دیگران را فریب داده است !!!

----------------------------------------

کسی که دوبار از روی یک سنگ بلغزد، شایسته است که هر دو پایش بشکند !!!

----------------------------------------

هرکه با بدان نشیند، اگر طبیعت ایشان را هم نگیرد، به طریقت ایشان متهم گردد ...

----------------------------------------

کسی که به امید شانس نشسته باشد، سالها قبل مرده است !

تو توی دماغ من جیکار میکنی

...

جنبه ی شوخی داشته باش

...

فقط خواستم بگم تو نفس منی.دوستت

----------------------------------------

یه روز یه پسره بود که یه دوست دختر داشت پسره نابینا بود دوست دختر شو خیلی دوست داشت میگفت اگه من دوتا چشم داشتم تا ابد با تو میموندم یه روز یکی پیدا شد و به پسره چشم داد پسره وقتی تونست دوستشو ببینه دید که اونم نابیناست گفت من دیگه نمیتونم با تو بمونم دختره گفت باشه اما وقتی داشت میرفت به پسره گفت مواظب چشمام باش. 

----------------------------------------

زندگی عشق است عشق افسانه نیست آنکه عشق را آفرید دیوانه نیست عشق آن نیست که کنارش باشی عشق آن است که به یادش باشی.تقدیم

----------------------------------------

یه بار به یه ترکه میگن یه پیامبر نام ببر میگه حضرت سوج میگن حضرت سوج که نداریم میگه خودم دیدم پشت اتوبوس نوشته بود یا سوج

----------------------------------------

اگر روزی ندانسته به احساس تو خندیدم ویا از روی خود خواهی فقط خود را پسندیدم گناهم را ببخش ای بهتر از جانم نمیگویم فراموشم نکن هرگز ولی گاهی به یاد آور رفیقی را که می دانی نخواهی رفت از یادش

----------------------------------------

دوره ارزانیست شرف اینجا ارزان تن عریان ارزان ابرو قیمت یک تکیه نان و دروغ از همه چیز ارزانتر وچه تخفیف بزرگی خورده است قیمت هر

----------------------------------------

آنقدر خوب و عزیزی که هنگام وداع حیفم آید حتی به خدا بسپارمت یاد آن روز که در صفحه ی شطرنج دلت شاه عشق بودمو با کیش رخت مات شدم. 

----------------------------------------

چشم در راه دقایق یا اسیر لحظه ها باز با پایی برهنه در کویر لحظه ها گرچه لبخند است بر روی لبانم ، آ ینه خسته هستم از عبور دیر دیر لحظه ها 

----------------------------------------

باز باران ....باران....باران

شیشه پنجره را شست چه کسی یاد تو را از دل دیوانه من

----------------------------------------

سه چیز آرزوهایم را تباه کرد 1 صداقت 2 سادگی 3 اندیشه 

----------------------------------------

گفته بودم چوبیایی غم دل باتو بگویم / چی بگویم چوبیایی غمم از دل برود

----------------------------------------

زندگی دفتری از خاطرهاست

یک نفر در دل شب

یک نفر در دل خاک

یک نفر همدم خوشبختی هاست

یک نفر همسفر سختی هاست

چشم تا باز کنیم عمرمان می گذرد

ما همه همسفریم 

----------------------------------------

همیشه واسه کسی بمیرید که حداقل براتون تب کنه. تقدیم به همه 

----------------------------------------

در دنیا جا برای همه هست به جای اینکه جای کسی رو بگیری سعی کن جای خودتو پیدا کنی 

----------------------------------------

خواستم زیبا گلی را زینت خاطر کنم / دیدم اندر خاطرم جز تو گلی زیبا نبود

----------------------------------------

غروب عاشقان رنگش طلاییست اگر که اخرش رنج و جداییست........ 

----------------------------------------

اون به من گفت:

به نظرت من قشنـگـــــ ــــم؟ من گفتم : نه.......

اون پرسیــــد که تو می خوای من پیشــــت باشم؟ من گفتم : نه......

اون به من گفت: اگه من یه روز ترکـــت کنم تو برام گــــریه میکنی؟

من گفتم : نه.......

اون در حالی که گریه میکرد و می خواست بره که من دستش رو

گرفتم و گفتم: از نظـــــر من تو قشــــــنگ نیستــــی بلکه زیبایی......

من نمیخوام تو پیشم باشی بلکه نیـــاز دارم که تو پیشم باشی

و اگه یه روز از پیشم بری من برات گریه نمی کنم بلکه می میرم 

--------------------------------------------------------------------------------

از حسودی نمی تونم دست خدا بسپارمت

می خوام یه بار از ته قلب بازم بگی دوس دارمت

--------------------------------------------------------------------------------

تا قلم می‌نویسد، می‌نویسم با قلم. طرح شعری تازه برای آینده می‌ریزم و می‌نویسم: « زندگی یعنی یک آغاز، زندگی یعنی دو آواز، زندگی یعنی دو پرواز »

--------------------------------------------------------------------------------

نیمه شب آواره وبی حس وحال...درسرم سودای جامی بی زوال

پرسه ای آغاز کردیم در خیال...دل به یاد آورد ایام وصال

از جدایی یک دو سالی می گذشت...یک دو سال ازعمررفت وبرنگشت

دل به یاد آورد اول بار را...خاطرات اولین دیدار را

آن نظربازی و آن اسراررا...آن دو چشم مست آهووار را

همچو رازی مبهم و سر بسته بود...چون من از تکرار او هم خسته بود

آمد و هم آشیان شد با من او...هم نشین و هم زبان شد با من او

دامنش شد خوابگاه خستگی...اینچنین آغاز شد دلبستگی

وای از آن شب زنده داری تا سحر...وای از آن عمری که با او شد بسر

مست او بودم زدنیا بی خبر...دم به دم این عشق ... 

 

--------------------------------------------------------------------------------

به سلطان حقیقتها فراموشت نخواهم کرد

تو تنها شعله ای هستی که خاموشت نخواهم

 

--------------------------------------------------------------------------------

گفتمش بی تو چه می باید کرد ؟

/

عکس ِ رخساره ی ماهش را داد

/

گفتمش همدم ِ شبهایم کو ؟

/

تاری از زلف ِ سیاهش را داد

/

وقت ِ رفتن همه را می بوسید

/

به من از دور نگاهش را داد

/

یادگاری به همه داد و به من

/

انتظار ِ سر ِ راهش را

--------------------------------------------------------------------------------

برای کسی خاک گلدون باش که اگر به آسمون هم رسید یادش نره ریشش کجاست...

--------------------------------------------------------------------------------

همیشه دوستت دارم

ای سر چشمه ی محبت

ای عشق واقعی

چگونه ستایشت کنم در حالی که قلبت از محبت بی نیاز است

چگونه ببوسمت وقتی که عشقت در وجودم جاری میشود

بگزار نامت را تکرار کنم نامت زیباست دلنشین است

چه داشته ای که اینگونه مرا تلسم کرده ای

من اینگونه نبودم تو عشق را با من آشنا کردی

تو هوای دلم را با طراوت کردی

زمانی که با تو هستم به آسمان به بیکران برواز میکنم

پس بدان دوستت دارم گرچه پایان راه را نمیدانم 

--------------------------------------------------------------------------------

این تک بیت برای کسی که دوستش دارم

یارمن باش که زیب فلک و زینت دهر

از مه روی تو و اشک چو پروین من است

این هم برای اون کسی که نگذاشت من بهش برسم

ای چنگ فرو برده به خون دل حافظ

فکرت مگر از غیرت قرآن و خدا نیست 

--------------------------------------------------------------------------------

یار پرسید مرا دوست داری یا زندگی را

گفتم زندگی را.....!

او برای همیشه رفت و هرگز ندانست که همه زندگی من است!

ندانست...!

--------------------------------------------------------------------------------

بوسه بر عکست زنم، ترسم که قابش بشکند/قاب عکس توست، اما شیشه عمر من است/بوسه بر مویت زنم، ترسم که تارش بشکند/تار موی توست اما ریشه عمر من است/ناز چندین ساله چشم خمارت می کشم/تا نفس باقیست اینجا انتظارت می کشم

--------------------------------------------------------------------------------

زندگی معجون تلخیست که همه ما مجبور به چشیدن آنیم،پس می چشیم به یاد کسی که دوستش داریم و خبر ندارد دوستش داریم!خبر ندارد....!

--------------------------------------------------------------------------------

کاش می شد بوسه بارانت کنم/جان عاشق را به قربانت کنم/ای که دور از من،در قلب منی/با وفا باش که دنیای منی

--------------------------------------------------------------------------------

بگین به یاد تو بود/نیومدی سراغش

بگین چشاش به در بود/نیومدی سراغش

بگین که عاشقت مُرد/دیگه نیا سراغش

--------------------------------------------------------------------------------

عشق یعنی سادگی کسی که هیچ رنگ و ریایی ندارد عاشق می شود پس با سادگیش به وصال معشوق نخواهد رسید 

--------------------------------------------------------------------------------

در گذرگاه زمان خیمه شب بازی دهر **

با همه تلخی و شیرینی خود می گذرد **

عشق ها می میرند رنگها رنگ دگر می گیرند**

وفقط خاطره هاست که چه شیرین و چه تلخ دست ناخورده به جا می

--------------------------------------------------------------------------------

ادم یا نباید عاشق شود یا بداند عشق یعنی شروع رسوایی 

--------------------------------------------------------------------------------

زیباترین حرفت را بگو

چرا که ترانه ما ترانه بیهودگی نیست ..!

--------------------------------------------------------------------------------

عشقت را نثار کسی کن که لایق آن باشد نه تشنه آن. زیرا هر تشنه ای روزی سیراب می شود.

--------------------------------------------------------------------------------

به یاد تنها عشقم پریا

ذکر من ذکر پریا گفتن است

عشق ما عشق زلیخا یوسف است

خورشید من چرا نمی یایی برون

زین پرده که دارد تو را در درون 

--------------------------------------------------------------------------------

خنده تلخ آدما همیشه از دلخوشی نیست

گاهی شکستن دلی کمتر از آدم کشی نیست

گاهی دل اونقدر تنگ میشه که گریه هم کم میاره

یه حرف خیلی ساده هم گاهی چقدر غم میاره 

--------------------------------------------------------------------------------

وقتی چمدانش را به قصد رفتن بست?

نگفتم:« عزیزم?این کار را نکن. »

نگفتم:« برگرد و یک بار دیگر به من فرصت بده. »

وقتی پرسید دوستش دارم یا نه? رویم را برگرداندم.

حالا اون رفته? و من تمام چیزهایی را که نگفتم می شنوم.

نگفتم:« عزیزم?متأس فم?چون من هم مقصر بودم. »

نگفتم:« اختلاف را کنار بگذاریم?چو ن تمام آنچه می خواهیم عشق و وفاداری و مهلت است. »

گفتم:« اگر راهت را انتخاب کرده ای?من آن را سد نخواهم کرد. »

حالا اون رفته و من تمام چیزهایی که نگفتم می شنوم.

نگفتم ... . 

ای کاش که معشوق از یار طلب جان می کرد

تا که هر بی سرو پایی نشود یار کسی

--------------------------------------------------------------------------------

خواستم از عشق برات بگم گفتم : میدونی. خواستم از غم برات بگم گفتم میدونی حالا از ته قلبم میخوام بگم : دوستت دارم چون نمی دونی

--------------------------------------------------------------------------------

همیشه کمرنگ ترین یادداشتها از قوی ترین حافظه ها ماندگار ترند بزرگترین متهم تاریخ کسی است که نمی دونه قلبش واسه کی می تپه



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ چهار شنبه 16 اسفند 1391برچسب:, ] [ 17:0 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***