عاشقانه ها...

عاشقانه ها...

يك شب

یک شب یک غریبه میاد میشه همه کَست …
و
یک شب همه کَست میشه یک غریبه …

 

 

گریه ..

 

 

گریه نشانه ی ضعف نیست

 

گاهی نشانه ی یک بخشش است

 

گاهی یک فداکاری،گاه یک ظلم

 

گاه هم نمایانکر عظمت یک عشق ...

 

از خودکشی هم شانسی نداریم ...

 

khodkoshi.gif

دیگر از آن همه شیطنت و شلوغی خبری نیست ،

 آنقدر به خاطره ضربدرهای جلوی اسمم چوب روزگار را خوردم

که تبدیل شدم به ساکت ترین شاگرد کلاس زندگی …

 

دلم.........

تنها

 دارم از تــو حـرف می زنــم...

امــــا روحــت هم از نوشــــته هــایم خبــر نــدارد...

ایــــرادی نــــدارد یــاد تــو...

به نوشتــــه هــایم رنــگ می دهــد...

شــایــد دیگــری بخــــواند و آرام گیــــرد ذهــــن

 

پریشــــانش…

 

نامردها

  نــــامــــردهــــا …

 

   ” چـــــند بُـغــض ؟ ” بـه یــک گــــلو …!؟

 

هیسس...

به حــرمــت رفـــــــــــاقــــت هیسسس ...

عشقم تو بغل رفیقــــــــــم خوابش برده

 

 

 

 

لعنت ...

 

لعنــــــــــت به همه ضرب المثل های جهان
که هروقت لازمشان داری،
برعکس از آب درمی آینـــــــــد…
مثلا همین حـــــــــــــــالا
که من تو را میخواهم
و طبق معمول،
خواستن نتوانستن است

 

حرف ته دل ..

 

به بعضی ها تو زندگی باید گفت

 

من چشم میزارم تو فقط

 

گمشو

 

هنوز ...

برایم کف زدند
 در آغوشم گرفتند
  تایید و تشویقم کردند...که آخر فراموشت کردم
دیگر تا ابد بر لبانم لبخندی تصنعی مهمان است
اما بین خودمان باشد،
هنوز تنها                 
دلبرکم تـ...ـو هستی لعنتی !!!!

 

حواسم نبود

نه تو دروغگو نیستی

من حواسم پرت است

گفته بودی دوستم داری بی اندازه

خوب که فکر می کنم

تازه می فهمم که بی اندازه یعنی چه!!

 

باران

 

به باران دل نبند که هر چهار فصل دیونه ات خواهد کرد !

اگر ببارد از شوق واگر نبارد از دلتنگی ....

 

زیباست ..

 

 

 

چقدر زیباست کسی رادوست بداریم

 

نه برای نیاز..

 

نه از روی اجبار..

 

و نه از روی تنهایی..

 

فقط برای اینکه "ارزش دوست داشتن" دارد

 

سر خاکم ...

سر خاک من ..!!!

اونی که اذیتم کرد بیشتر گریه میکنه ...!!

اونی که نخواست مارو بی لاخره میاد دیدن جسدم..!!

اونیکه حتی نیومد تولدم زیر تابوتمو گرفته ...!!

اونیکه سلام نمیکرد میاد برای خداحافظی..!!

 

باز هم ...

 

 

و باز هم تکرار ...

تکرار روزهای سرد ...

من , و دستی که نیست ...
 
بــرای گــرم کردن پنج انگشت ...

داروخانه ها هم , دیگر آتروپات ندارند ...

افسوس , خدا را شکر , نفسی هست , هااا ...
 
گرم می شود کمی , با دل یخ زده ام چه کنم , میدانی ؟ ...

 

بفهم لعنتی ...

بفهم لعنتی…..!

یکبار هم بفهم!! این اسمش قلب است….

همان که در دستت بازیش میدهی!

عروسکت را میگویم!!

اسمش قلب است…..می تپید قبل از تو!

رنگ داشت!امید داشت…..!!!

تو سردش کردی…سنگش کردی….تنگش

کردی….دیگر نفس ندارم!!! پس بده…..

من قلبم را میخواهم…!

 

به سلامتی

 

بسلامتی دختری که دور و اطرافش پر از پسر اسمی و پولداره

ولی دلش گیر یه نفره...

بسلامتی دختری که خیلی از پسرا دوست دارن باهاش باشن 

اما اون فقط یه نفر رو میخواد...

بسلامتی دختری که هیچ انتظاری ازت نداره...

سلامتی دختری که همه زندگیشی

 

 

 


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ یک شنبه 8 دی 1392برچسب:, ] [ 15:29 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***