به عشق تنهایی

به عشق تنهایی

بعضي زخــــم ها هســــــت كه هـــــــــر روز بــــايـــد روشونو باز  كنــــي                                           

و نـــــــــمـــــــــــــك بپـــــــــــاشـــــــــــــي ...

تــــــــا يــــــــــادت نـــــــــــــره كه ســــــــــــــراغ بعضـــــــــــي آدمـــــــــــــا

نبــــــــــــــــــــايـــــــد رفـــــــــــت ، نــــــــــــــبـايـــد! ! !

 


میان ماندن و نماندن
فاصله تنها یک حرف ساده بود
از قول من
به باران بی امان بگو :
دل اگر دل باشد ،
آب از آسیاب علاقه اش نمی افتد

 

 
پیش روی من تا چشم یاری میکند دریاست
چراغ ساحل آسودگی ها در افق پیداست
در این ساحل که من افتاده ام خاموش
غمم دریا ، دلم تنهاست

 


شبها وقتی می خوای بخوابی میبینی کسی رو نداری که بهت فکر کنه !
اینجاست که میفهمی برخلاف شلوغیه درونت ، چقدر تنهایی . . .

 

درمیان کوچه سار تنهایی

از میان خانه های کاه گلی

گذشتم

گذشتم اما دلی آزرده یافتم

میان دشت خشکیده ی روزگار

کودکان یتیم در کوچه سار های تنهایی

به دنبال شاخه گلی بودن

برای بوسه زدن بر دستان پینه بسته مادرانشان

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

 


 

چرا که می دانم…می دانم که چه ها در سرزمین دلم خواهند کرد و من در برابرشان جز

 “نگریستن” چاره

 ای ندارم

 


دلم صبور باش،

گفته بودم دل مبند،

 

مهربانی چشم های زیبایش

 

سرابی بیش نیست!

 

نور چشم هایش،

 

به خیالت تورا از تاریکی سیاه تنهایی بیرون کشیده!

 

دیدی دلم،

 

دوباره در سیاهچاله ی غم دست و پا میزنی!


 
 

تو نیستی که ببینی

چگونه عطر تو در عمق لحظه ها جاری است
چگونه عکس تو در برق شیشه ها پیداست
چگونه جای تو در جان زندگی سبز است

هنوز پنجره باز است

 


هنوز حرف پیرمرد عصابدستی را یادم نرفته که گفت:

مثل" عصا " باش هزار بار زمین بخور اما اجازه نده

 اونی که بهت تکیه داده حتی یه بار هم زمین بخوره!

 

من به هر تحقیرى که شدم، با صداى بلند خندیدم…

نام مرا گذاشتند با جنبه !!

 بى آنکه بدانند خندیدم تا ...

کسى صداى شکسته شدن قلبم را نفهمد

 


باران که می بارد تمام کوچه های شهر پر از فریاد من است که می گویم: من تنها نیستم, تنها منتظرمhttp://axgig.com/images/00222594246951860076.jpg

 



میگذرد روزی این شبهای دلتنگی ، میگذرد روزی این فاصله و دوری، میگذرد روزهای بی قراری و انتظار ، میرسد همان روزی که به خاطرش گذراندیم فصلها را بی بهار ، و

 



آمدی ، چه صادقانه آمدی ، مرا عاشق کردی ...
آمدی ، چه عاشقانه آمدی ، مرا دیوانه کردی ...
چه زیبا آمدی و لحظه های پر از غم زندگی ام را عاشقانه کردی!

http://www.patoghkade.com/wp-content/uploads/2012/05/fantezy.jpg

 


تا عشق تو آمد در قلبم، تو رفتی ، تا آمدم بگویم نرو ،رفته بودی ، تا خواستم فراموشت کنم خودم را فراموش کردم
برای مشاهده سخنان احمد شاملو به ادامه مطلب بروید

 


بي تو مهتاب شبي باز ازآن كوچه گذشتم/همه تن چشم شدم خيره به دنبال تو گشتم/شوق ديدار تو لبريز شد از جام وجودم/شدم آن عاشق ديوانه كه بودم
برای مشاهده سخنان نیما یوشیج به ادامه مطلب بروید

 

غنچه عشق وا شد و تو را درون آن دیدم ، شبنمی شدم و بر روی تو باریدم

 

تا در اعماق قلبت بنشینم و با عشق و محبتت زنده بمانم


اصلا به عشق هیچکس به عشق خودم

عشق ورزيدن خطاست حاصلش ديوانگي ست عشق ها بازيچه اند عاشقان بازيگر اين بازي طفلانه اند عشق کو ؟! عاشق کجاست ؟! معشوق کيست؟

 


 

بیاد عسل بدیعی

سلام.خوش آمدید
باورت بشه یا نه!؟
 روزی میرسه که دلت برای هیچکس به اندازه من تنگ نمیشه، برای نگاه کردنم، خندیدنم، اذیت کردنم، مهربونیم، صداقتم، برای تمام لحظاتى که درکنارم داشتی، روزی میرسه که درحسرت تکرار دوباره من خواهی بود.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:به عشق تنهایی, ] [ 6:40 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***