به عشق تنهایی

به عشق تنهایی

ز چشمت اگر چه که دورم هنوز ، پر از اوج عشق و غرورم هنوز (منبع:موری.کام،) قبول است عمر خوشی ها کم است ، ولی با توام پس صبورم هنوز

 


کنار پنجره ی احساس به تو می نگرم
مرا که یادت هست
می دانم تو همیشه بیاد من  هستی چه بیادت باشم  یا نباشم
اینجا دلم میان هزار دغدغه و خیال میگذرد
میان اندیشه  فرداست که  گم میشوم
به کوتاهی من نگاه نکن، خیال روی توست که آرامشم می دهد

 

من برای سالها مینویسمسالها بعد که چشمانت عاشق میشوند

افسوس که قصه ی مادر بزرگ راست بود دوستان من
همیشه یکی بود یکی نبود



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ سه شنبه 9 دی 1393برچسب:به عشق تنهایی, ] [ 6:37 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***