شیشه دلم

شیشه دلم

شیشه ی دلم ترک ترک، مسیر زندگی ام هی آه و درد

مرا گیر آوردی به تک، بست است دیگر، تا کی دروغ و کلک

در این روزها بعد از تو هیچ حالم خوب نیست

نگاه به هر کجا که میکنم فقط تو را میبینم

انگار شده ای سایه ام ...

در این روزها هر کس دلش صاف باشد آخرش جدایی ست

رو به هر طرف که میکنم فقط جدایی میبینم، دنیا!

چه میکنی با من که باید اینقدر سختی ببینم

هیچ کس درکم نمیکند، خنده از یادم رفته است

به دیواری تکیه دادم اما نمیدانستم پایین میریزد ...

 

 

 

شیشه دلم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ 2 مهر 1393برچسب:, ] [ 23:22 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***