نارفیق ...

نارفیق ...

 

نارفیق ...

 

با احساسم بازی کردی ...

 

از اعتمادم سوء استفاده کردی ...

 

چند بار با من اینکارو کردی ولی هیچی نگفتم ...

 

ولی دیگه بسه ...

 

ازت شاکی ام نارفیق ...

 

اونی که بد شد من بودم ...

 

اونی که نامرد شد من بودم ...

 

اونی که ازش متنفر شدن من بودم ...

 

اونی که فحش شنید من بودم ...

 

تف به این دوستی منو و تو نارفیق ...

 

 برو دیگه اسم منو نیار ...

 

نارفیق ...

 

هیچکی منو درک نکرد غیر تنهایی ...

 

بازم به مرام تنهایی که منو تنهام نزاشت ...

 

بیگ لایک تنهایی ...

 

( دلنوشته ی خودم )



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







برچسب‌ها:
[ جمعه 12 دی 1393برچسب:نارفیق ,,, , ] [ 6:5 ] [ هادی سبحانی ]
[ ]

*************

مرجع كد اهنگ


کد ِکج شدَنِ تَصآوير

***